Menü
escort malatya, bursa escort eryaman escort, ankara escort, ankara escort, escort eskişehir

14 yaşındaydım.kız arkadaşım,ablası ve kaynana

4 Ocak 2018 - Bakire
14 yaşındaydım.kız arkadaşım,ablası ve kaynana

selam gencler ben 14 yasındayken çok samimi olduğum bi kız arkadaşım vardı. kanka derdik birbirimize hatta ama baya samimiydik. ben bazen bunlara gidiyodum. bazen babası oluyodu. babası da tanıyor beni. neyse işte bi gün beni çağırdılar ne zaman gelirsin diye bende yarın gelcem dedim. annesi de beni çok sever çok terbiyeli çocuk falan der. Ertesi gün gittim evlerine. Sadece arkadaşım,annesi ve ablası var idi. Üçüde şort giymişti. Arkadaşım zaten çok seksiydi. Annesinde bi orospuluk görmüştüm zaten faceye falan şortlu,tatilden kalan bikinili fotolar atardı. Gittiğimde annesi bana sarıldı ve bende arkadaşım ve ablasına sarıldım. Of ama bunlar o gün ayrı bişeydi. Benimki kalkmaya başlamıştı ki dar kesim kapri giymiştim kalktığı çok belli oluyodu bende saklamaya çalışıyodum. Arkadaşım mutfağa,ablası lavaboya gitmişti sonra annesi geldi benim yanıma oturdu. Ee nasılsın bakalım falan mırıldandı sonra elimi tutacağına yarağıma dokundu. Sonra bi kahkaha attığını hatırlıyorum. O kadar utanmıştımki. Ama zaten ben ergenliğe erken girmiştim 12 yaşımda boşalıyodum. Hem utanmıştım hemde daha da azmıştım. Annesi azdığımı farkettiki gözüm zaten hep bacaklardaydı. Sonra annesi bekle dedi gitti kızlar arasında bişey konuştu. kim dediğini farketmemiştim ama bi OHA sesi gelmişti bende eyvah kesin bu kadın bunlara yarağıma yanlışlıkla dokunduğunu söyledi diye içimden geçirdim. Neyse bi 3-4 dk oldu sonra bu kadın bi geldi içeri…. O geliş o geliş. Bu kadın harbi orospuymuş. Jartiyer giymiş elindede koluna kadar deri eldiven vardı üstündede siyah sütyen vardı. OFF ben öyle azmıştım ki direk dudak dudağa yapıştık. Kadında 41 yaşında bu arada ama vücudu hülya avşar gibi arkadaşlar. Öpüşürken külodunu indirdi o beni de soymaya başladı. Sonra içeri arkadaşım girdi. Ben artık kendimden geçmiştim hiç bişeyin farkında değildim. O da soyunmaya başlamazmı. Arkasından ablası girdi o da aynı şeyi yaptı hepsi azdı bunların. Off ama varya en güzel günümdü diyebilirim. Neyse ben annesinin amını yalamaya başladım öyle bi inliyoduki komşular duycak diye korktum. sonra arkadaşım geldi dudağıma yapıştı dudaklarıda çok dolgun ve biraz ufaktı tam öpmelik . 5 dk falan onla öpüştüm. annesi mastürbasyon yapıyordu . arkadaşımın ablasıda soyunuyordu o arada . Ben aldım arkadaşımı bakire olduğu için götünü çevirdim kökledim sonra. Porno izlediğimden öğrenmiştim. Bu fena bağırıyodu nerdeyse ağlıcaktı. sonra annesi lütfen bana gel dedi bende gittim . Amını okşadım önce sonra yarağımı amının üstünde gezdiriyordum ve lütfen sok artıkk dedi bende dayanamadım soktum öyle hızlıydım ki bu çok aşırı azdı ve boşaldı. Ben de zaten en sevdiğim ve beni en azdıran şey kadınların boşalmasıydı. Am suyunu yaladım. sonra sıra ablasındaydı. Ben götünü çevircekken o amını yarağıma deydiriyordu. Bakire değilmisin dedim yanlışlıkla bozdum dedi içine bişey sokmuş sanırım arkadaşlar. sonra ben bunun amına ileri zor gittim çünkü hiç gerçek yarak almamış içine. onuda kökledim biraz sonra ben tam boşalıyodum amından zor çektim direk arkadaşımın suratına fışkırttım. sonra biraz oturduk. 10 dk sonra yine devam ettik ikinci postayıda annesi sakso çekti elindeki eldiven beni dahada azdırıyodu çok profesyonel sakso çekiyordu sanarsınız porno yıldızı. arada tükürüyor arada yalıyordu. Sonra beni sırtüstü koltuğa yatırdı götünün üzerinde zıplamaya başladı. o arada arkadaşımla öpüşüyodum o da mastürbasyon yapıyodu. Bi baktım arkadaşımın amından am suyu sızıyo o da boşalmıştı sonra ben annesini attım arkadaşımı aldım önüme öyle bi zıplatıyodumki kız zevkten uçacaktı. Sonra porno film gibi bunların üçüde yere diz çöktü ben 31 çektim fışkırttım yüzlerine . Sonra arkadaşımla ben banyo yaptım ordada arkadaşım sakso çekti biraz . Sonra çıktık saat geç olmuş eve gittim bende ama her gittiğimde oraya sikiştik :))    14 Yaşındaydım.Kız Arkadaşım,Ablası ve Kaynana,sex hikayeleri,seks hikayeleri,porn hikaye,mobil hikayeler,mobil sex ikhikayeleri,mobil sex,mobil porn,erotik
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Eryaman escort - altyazılı porno porno izle film izle